2023/2024 EĞİTİM ÖĞRETM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI  BAŞLADI

2023/2024 EĞİTİM ÖĞRETM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURULARI BAŞLADI

01.08.2023 117

SAVUR HALK EĞİTİMİ MERKEZİ

Savur  Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünde 2023 - 2024 eğitim ve öğretim yılında açılacak kurs programlarında görevlendirilmek üzere ücretli usta öğretici talepleri alınacaktır.

Başvuru Takvimi

Online Başvuruların Alınması                

01-31 Ağustos 2023

 

Başvuru Evraklarının Teslimi  ve Belge Onayı

01-31 Ağustos 2023

 

Başvuruların Kurumumuzca Onaylanması

01-08  Eylül 2023

 

Başvuruların İlçe Komisyonu Tarafından Onaylanması   

11-12  Eylül 2023

 

İtirazların alınması

13-18 Eylül 2023

 

İtirazların Değerlendirilmesi ve Onay İşlemleri

19 Eylül 2023

 

Sıralamanın İlan Edilmesi

20 Eylül 2023

 

Oryantasyon Çalışması

21/31/ Eylül 2023

 

Görevlendirmelerin Yapılmaya Başlanması

02/ Ekim 2023

 

  

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1-Başvuru Formu 

2-Kimlik Fotokopisi

3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En  Son Mezun Olunan Okulun diploma Fotokopisi   (Aslını da getiriniz)  

 

4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)

5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)*

6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU  / E-Devlet'ten Alınabiliyor)

7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge

8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet'ten Alınabiliyor)

9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)

10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)(Görev Verildiğinde İstenecektir.)

11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)(Görev Verildiğinde İstenecektir.)

12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )

13- Hijyen Eğitimi (Güzellik ve sac bakımı alanında başvuruda bulunanlar tarafından verilecektir.)

14- Her Alan kendi içinde değerlendirileceği için görev almak istediğiniz  her Alan için ayrı  ayrı dosya oluşturmanız gerekmektedir. 

15- Meb-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:

       a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )

       b) Görev Yeri Belgesi

       c) Diploma

       d) Oryantasyon Belgesi *

       e) Var ise  ( Antrenörlük, Sertifika...gibi )

*Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan Oryantasyon Belgesi İstenilmemektedir.

** Başvurularda istenilen evrakları telli mavi dosya içerisinde sırasına göre dizerek  teslim edilecekler.

***Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

 

 Başvuralar e-yaygin.meb.gov.tr  adresinden E-devlet şifresi ile giriş yapılarak sistem üzerinden yapılacaktır. Birden fazla alanda başvuru yapmak isteyenler her alan için ayrı ayrı başvuru yapacaklardır. Başvuru onayı Halk Eğitimi Merkezi

Müdürlüğünce yapılacak olup, Ek-2 Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formuna esas belgelerin aslı onay aşamasında Adıyaman  Halk Eğitimi Merkezine ibraz edilecektir.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-   E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken Belgelerin ASILLARI taratılmalıdır. Fotokopileri kabul edilmemektedir. Evrakların ASILLARI sisteme yüklenmelidir.

 

2-  E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yaptıktan sonra, başvuru evraklarının asıllarıyla birlikte fotokopilerini yukarıdaki belgelerden oluşturulacak dosya ile birlikte ONAY için getirmelisiniz. Başvuru yapan kişi ONAY için ŞAHSEN kurumumuza gelmelidir.

 

3-  E- Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapmadan Halk Eğitimi Merkezine gelmeyiniz. Kurumumuzda başvuru işlemi yapılamamaktadır. Yalnız ONAYLAMA işlemi yapılmaktadır. 

 

4-  Eğitici olarak görev almak istediğiniz kursların seçiminde, eğitim durumunuza uygun bir şekilde tercih yapınız. Konuyla ilgili Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Yöneticileri yönlendirme yapamamaktadır. Açılacak kurslar tamamen kursiyer başvurusuna göre açılmaktadır.

Şimdiden hangi kursların talep edileceği bilgisi elimizde mevcut değildir.

 

5-  Usta Öğretici Oryantasyon Belgesini taradıktan sonra "Diğer Belgeler Bölümünden" e yaygın sistemine yükleyiniz.

 

6-  Detaylı SGK Hizmet Döküm Belgesi İşyeri Unvan Listesi İle birlikte Sosyal Güvenlik Kurumu/SGK Tescil ve "Hizmet Dökümü Belgesi Barkodlu Belge Oluşturularak" e devlet üzerinden alınmalıdır.

 

7-  E -Yaygın Sistemi üzerinden başvuru yapılırken "İş Durumu" (MEB Personeli-Usta Öğretici- Kamu Personeli- Emekli) size uygun olanının seçiniz.

 

NOT: Eksik bilgi ve belge ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. Başvuru evrakları hazırlanırken bu hususun göz önünde bulundurulması gerekmektedir.